Apžvalga
Siekiant palaikyti nuolatinę komunikaciją tikslinių rinkų auditoriją apie Vilniaus miesto ir regiono prioritetinių turizmo traukos vietovių kultūros ir gamtos paveldo objektus, bus sukurti profiliai socialiniuose tinkluose - Facebook, Instagram ir Twitter.
Prieš kuriant profilius socialiniuose tinkluose, bus sukurta komunikacijos strategija ir taktika profiliams anglų kalba.
Socialiniuose tinkluose bus vykdomos 8 banerinės reklamos kampanijos.
Tikimasi pasiekti reklamos parodymų:
Facebook socialiniame tinkle - 9.450.000
Instagram socialiniame tinkle - 1.440.000
- Pagrindinis puslapis: www.esinvesticijos.lt
- Projekto aprašymas:
Vilniaus miesto ir regiono prioritetinių turizmo traukos vietovių E.rinkodara
- Būsena: Baigtas
- Etapas: Kita
- Pradžia: 2016-01-21
- Pabaiga: 2019-10-31
- Projekto vertė Eur: 315762.00
- ES lėšos Eur: 268397.70
- Savivaldyb. biudžeto lėšos Eur: 47364.30
- Programa: ITVP
- Vykdytojas: Vilniaus miesto savivaldybės administracija
- Valdytojas: Vilniaus miesto savivaldybės administracija
- Atvaizdavimas žemėlapyje: Taip
- Rangos darbai (nuo): 2018-07-31
- Rangos darbai (iki): 2019-10-31
- Strateginis projektas: Ne
- Lėšos ES sumokėta: 258657.46